Εσωτερικός Κανονισμός Σχολείου

Εσωτερική Αξιολόγηση

Καιρός

Οδηγός πλοήγησης

Εκπαιδευτικό προσωπικό


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /unitswww1/unitswww12/att-d/1dim-eid-ag-dimitr/1dimeiddhm/public_html/autosch/joomla15/templates/eidiko22/functions.php on line 616

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ 2011 - 2012

 

ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

α/α

Επώνυμο

Όνομα

Ειδικότητα

1

ΜΠΑΓΑΤΕΛΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

2

ΜΠΑΣΕΚΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ

ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

3

ΚΟΡΚΟΥ

ΝΕΚΤΑΡΙΑ

    ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ    

4

ΒΑΖΙΡΓΙΑΝΤΖΙΚΗ

ΑΡΤΕΜΙΣ

ΔΑΣΚΑΛΑ

5

ΓΟΥΡΝΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ

6

ΓΟΥΡΝΑΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ

7

ΛΑΓΚΑΔΙΝΟΥ

ΔΙΟΝΥΣΙΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ

8

ΜΑΝΟΥΣΑΚΑΚΗΣ

ΙΩΣΗΦ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ

9

ΜΑΤΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΔΑΣΚΑΛΑ

10

ΜΟΥΤΣΗ

ΕΛΕΝΗ

ΔΑΣΚΑΛΑ

11

ΜΠΡΑΝΤΙΤΣΑ

ΜΑΡΙΑ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

12

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ

13

ΡΟΥΠΓΙΔΟΥ

ΚΛΕΟΝΙΚΗ

ΔΑΣΚΑΛΑ

14

ΣΚΕΝΤΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ

15

ΦΙΛΙΠΠΟΥ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ



ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ- ΕΕΠ - ΕΒΠ

α/α

Επώνυμο

Όνομα

Ειδικότητα

1

ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΚΑΘ. ΜΟΥΣΙΚΗΣ

2

ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

ΜΑΡΙΟΣ

ΕΙΔ. ΒΟΗΘ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

3

ΘΩΔΗ

ΑΝΝΑ

ΚΑΘ. Φ.   ΑΓΩΓΗΣ

4

ΚΑΤΣΑΜΠΑΝΗ

ΚΑΛΛΙΟΠΗ

ΕΙΔ. ΒΟΗΘ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

5

ΚΟΛΟΚΑΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ

6

ΚΟΤΣΑΛΟY

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΚΑΘ. Φ.   ΑΓΩΓΗΣ

7

ΛΕΜΠΕΣΗ

ΓΕΩΡΓΙΑ

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ

8

ΟΤΑΠΑΣΙΔΟΥ

ΘΕΟΔΩΡΑ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

9

ΠΑΥΛΟΥ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΟΙΝ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ

    10

ΣΑΜΑΝΤΑ

ΚΑΝΕΛΛΑ

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    11

ΣΜΥΡΝΙΩΤΗ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    12

ΦΕΛΟΥΚΑΤΖΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ



Ειδικός Παιδαγωγός


...................................






Ψυχολόγος


Η δράση του σχολικού ψυχολόγου στο 1° Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγ. Δημητρίου επιμερίζεται μεταξύ ενδο-σχολικών δραστηριοτήτων και υπηρεσιών ανοιχτής συνεργασίας.

Μέσα στο σχολείο ο ψυχολόγος μεριμνά:

   ?   Για την αξιολόγηση των μαθητών.

α) σε εξατομικευμένο πλαίσιο, δηλαδή στο χώρο του ψυχολόγου, όπου γίνεται χρήση του διαθέσιμου διαγνωστικού υλικού και κλινική παρατήρηση.

β) σε πλαίσιο δυναμικής της ομάδας, δηλαδή παρατήρηση των σχέσεων που αναπτύσσονται εντός της τάξης, τόσο μεταξύ των μαθητών όσο και μεταξύ μαθητών και των εμπλεκομένων ενηλίκων, (εκπαιδευτικός, ειδικό προσωπικό)

γ) σε πλαίσιο γενικότερης κοινωνικοποίησης, δηλαδή αναφορικά με την εξοικείωση του παιδιού με την οργάνωση και λειτουργία της σχολικής μονάδας συνολικά. Τούτο σημαίνει κατάκτηση της ασφαλούς κίνησης εντός πλαισίου σε επίπεδο κτηριακής δομής και αξιοποίησης των υποστηρικτικών εγκαταστάσεων, όσο και ασφαλούς εμπλοκής και δημιουργικής συνύπαρξης σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό του σχολείου (μαθητές και εργαζόμενοι).

Ως προς τη γενικότερη κοινωνικοποίηση ο ψυχολόγος μετέχει στην οργάνωση και πραγματοποίηση ομαδικών δράσεων, σε συνεργασία με το προσωπικό.

Οι ομαδικές δράσεις μπορούν είναι είτε προγραμματισμένα συμμετοχικά παιγνίδια που πραγματοποιούνται με μικρή ομάδα παιδιών είτε δράσεις μικρής κλίμακας που δεν περιορίζονται εντός της αίθουσας διδασκαλίας (σε συνεργασία με τον εμπλεκόμενο κατά περίπτωση συνάδελφο).

?   Για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας.

Τούτο σημαίνει:

α) Τακτική συνεργασία και υποστήριξη των συναδέλφων.

β) Τακτικές-προγραμματισμένες συναντήσεις με τους γονείς

Πρέπει να τονισθεί η πλήρης διαθεσιμότητα του ψυχολόγου για ανταπόκριση σε αίτημα γονιών για έκτακτη - εκτός προγράμματος συνεργασία.

Κολόκας Παναγιώτης

                                                                                                                                     Ψυχολόγος


Κοινωνική Λειτουργός

 

Η Κοινωνική υπηρεσία αναζητώντας διαρκώς μεθόδους και παρεμβάσεις με στόχο την αποτελεσματική αντιμετώπιση των ζητημάτων που έχει στη σφαίρα της ευθύνης της και ιδιαίτερα την ομαλή ανάπτυξη όλων των μαθητών σε παιδαγωγικά , εκπαιδευτικά , κοινωνικά πλαίσια έχει τους εξής στόχους:

  1. Την αποδοχή όλων των ατόμων με αυτισμό ?με νοητική υστέρηση- με ΔΕΠΥ
  2. Την ενίσχυση και στήριξη των μαθητών σε ατομικό επίπεδο και την ανάπτυξη ?απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων τους μέσα από δράσεις καθημερινής ζωής σε ομαδικό επίπεδο πάντα σε συνεργασία με το υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου.
  3. Την συμβουλευτική Υποστήριξη των οικογενειών τους .

Συνεργασία Κοινωνικής λειτουργού με γονείς για θέματα συμπεριφοράς που εκδηλώνουν οι μαθητές στο σπίτι και στο σχολείο.

Συνεργασία και υλοποίηση προγραμμάτων με την Ψυχολόγο,την Εργοθεραπεύτρια,τη Λογοθεραπεύτρια ,τη Φυσικοθεραπεύτρια και τους Εκπαιδευτικούς με σκοπό την ενδυνάμωση οικογένειας ,την διευκόλυνσή γονέων ,την στήριξή τους και την κάλυψη αναγκών τους σε όλα τα επίπεδα (προσωπικό-κοινωνικό-εκπαιδευτικό-επικοινωνία).

  1. Συνεργασία με όλους τους φορείς για την αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν στο μαθητή και στην οικογένεια του αλλά και όπου απαιτείται για την ουσιαστική κάλυψη των αναγκών τους και την άρτια επίτευξη των στόχων που τίθενται για κάθε μαθητή του σχολείου μας .
  2. Την ευαισθητοποίηση και κινητοποίσηση της ευρύτερης κοινότητας για την καλύτερη εξυπηρέτηση και ουσιαστική ένταξη των μαθητών μας .

Παύλου Ευαγγελία

Κοιν. Λειτουργός

Λογοθεραπευτής

Ο Λογοθεραπευτής ασχολείται με την πρόληψη,αξιολόγηση, θεραπεία , αποκατάσταση και μελέτη της ανθρώπινης επικοινωνίας (κατανόηση οργάνωση και έκφραση του προφορικού και γραπτού λόγου) και των διαταραχών που συνδέονται με αυτή.

Σκοπός της Λογοθεραπείας στους μαθητές μας είναι η δημιουργία - απόκτηση ικανοτήτων ώστε να είναι δυνατή η ανάπτυξη γλωσσικών κανόνων επικοινωνίας ή οποία συμβάλλει σημαντικά στην κοινωνική αλληλεπίδραση τους ,στην αυτόνομη συμμετοχή τους στην καθημερινότητα και στην ένταξη τους στην κοινωνία και τις απαιτήσεις της .

Για την επίτευξη του σκοπού ο Λογοθεραπευτής :

  • Αξιολογεί με βάση τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) και δοκίμια αξιολόγησης τις δεξιότητες επικοινωνίας του κάθε μαθητή και τις μεταβολές τους
  • Καταρτίζει και εφαρμόζει Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα λαμβάνοντας υπόψη το γνωστικό επίπεδο του κάθε μαθητή ,τα ενδιαφέροντα του και τις μαθησιακές του ανάγκες , με προϋπόθεση την άμεση συμμετοχή και βοήθεια τόσο των εκπαιδευτικών του σχολείου όσο και των γονέων ώστε αυτό να είναι σωστό και αποτελεσματικό.
  • Συνεργάζεται με τους γονείς και στα πλαίσια εφαρμογής του προγράμματος (βιωματική προσέγγιση) ώστε να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικότερα και άμεσα τυχόν προβλήματα ή δυσκολίες της καθημερινότητας τους στο τομέα της επικοινωνίας από και προς το παιδί τους .
  • Συμμετέχει σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα με το προσωπικό του σχολείου (Εκπαιδευτικό-Ειδικό Εκπαιδευτικό προσωπικό-Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό) με στόχο την βελτίωση της επικοινωνίας λεκτικής ή μη των μαθητών ,την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων τους και δεξιοτήτων επικοινωνίας , την γενικότερη ανάπτυξη των μαθητών σε συναισθηματικό και κοινωνικό επίπεδο καθώς και την ουσιαστική κάλυψη των αναγκών της οικογένειας τους .
  • Συνεργάζεται με όλους όσους είναι εμπλεκόμενοι στην εκπαίδευσή του μαθητή

για την ουσιαστική επίτευξη των επιμέρους στόχων της Λογοθεραπείας

Το πρόγραμμα Λογοθεραπείας εφαρμόζεται σε ατομική και ομαδική βάση ανάλογα τις ανάγκες των μαθητών με τη χρήση επιλεγμένου εκπαιδευτικού υλικού (και λογισμικα) και εποπτικών μέσων προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μαθητών μας σε καθορισμένες διδακτικές συνθήκες , που το κάθε ένα από μόνο του αλλά και σε συνδυασμό συμβάλλουν αποτελεσματικά στην πιο γρήγορη και ποιοτική λεκτική ανάπτυξη.

Αν όλοι θεωρήσουμε, ότι οι ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου είναι αντιμετωπίσιμες σεβόμενοι τις διαφορές μας ,τις ιδιαίτερες προτιμήσεις και ικανότητες μας τότε η ποιοτική Λογοθεραπεία πρόκειται για ένα απλό ζήτημα παιδείας όπου απαιτείται η κατάλληλη προσοχή για μια κατάλληλη διαδικασία επιλέγοντας κατάλληλα προγράμματα.

Οταπασίδου Θεοδώρα

Λογοθεραπεύτρια


Εργοθεραπευτής

 

Σκοπός της Eργοθεραπείας είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων, ικανοτήτων ή η αποκατάστασή τους σε παιδιά με αυτισμό και σε παιδιά με νοητική υστέρηση για την αυτονομία τους την λειτουργικότητα τους και την όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική, παραγωγική και ενεργό συμμετοχή τους στις δραστηριότητες καθημερινής ζωής τόσο σε προσωπικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.

Αναλυτικότερα οι τομείς παρέμβασης της Εργοθεραπείας είναι :

  • Η αυτοεξυπηρέτηση και αυτονόμηση
  • Η αδρή και λεπτή κινητικότητα των μαθητών ? συντονισμός ( πλευρίωση , οπτικοκινητική οργάνωση , ισορροπία κ.λ.π)
  • Η ανάπτυξη αντιληπτικών-γνωστικών-κινητικών δεξιοτήτων και ουσιαστική χρήση αυτών(προσανατολισμός στο χώρο και στο χρόνο , ανάπτυξη προσοχής ?συγκέντρωσης-μνήμης ,ακουστική - οπτική αντίληψη , ικανότητα έκφρασης και εκτέλεσης δεδομένων)
  • Οι Κοινωνικές δεξιότητες
  • Οι δεξιότητες επικοινωνίας

Όλοι οι τομείς παρέμβασης συμβάλλουν ουσιαστικά στην ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και αποτελούν μία από τις βασικές προϋποθέσεις μιας ισότιμής και δικαιωματικής κοινωνικής συμμετοχής

Για την επίτευξη των παραπάνω

  1. 1.χρησιμοποιούνται επίσημες μέθοδοι αξιολόγησης για την εκτίμηση των ικανοτήτων ,δυσκολιών καθώς και των παραγόντων που οδηγούν σε αυτές με σκοπό το σχεδιασμό του προγράμματος και την καταλληλότερη επιλογή εργαλείων ?εποπτικών μέσων-εκπαιδευτικών υλικών για την ουσιαστικότερη και αποτελεσματική εφαρμογή του.
  2. 2.συνεργαζόμαστε με τους γονείς σε συμβουλευτικό και βιωματικό επίπεδο
  3. 3.συνεργαζόμαστε με όλους τους εκπαιδευτικούς και τους άλλους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (κοινωνικό λειτουργό , ψυχολόγο , λογοθεραπευτή , φυσιοθεραπευτή)για την άρτια και ουσιαστική επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων

Το πρόγραμμα Εργοθεραπείας εφαρμόζεται καθημερινά σε ομαδικό και ατομικό επίπεδο ανάλογα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες των μαθητών.

Σμυρνιώτη Παναγιώτα

Εργοθεραπεύτρια


Φυσικοθεραπευτής

 

Η Φυσικοθεραπεία σε παιδιά με κινητικά ελλείμματα έχει σκοπό να τα βοηθήσει και να τα εκπαιδεύσει έτσι ώστε αξιοποιώντας κατάλληλα τις δυνατότητες τους να γίνουν πιο λειτουργικά στις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής, στο περιβάλλον τους και στη σχέση τους με τους άλλους .

Στo πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μονάδας ο Φυσικοθεραπευτής :

  • αξιολογεί τις κινητικές, αισθητηριακές και λειτουργικές ικανότητες των μαθητών.
  • προσδιορίζει τις ανάγκες των μαθητών με κινητικές αποκλίσεις.
  • καθορίζει τους θεραπευτικούς και εκπαιδευτικούς στόχους για κάθε μαθητή και εφαρμόζει το εξατομικευμένο θεραπευτικό πρόγραμμα που απαιτείται, με γνώμονα τα στάδια της φυσιολογικής κινητικής ανάπτυξης , τον μαθητή ,τις ανάγκες του και την οικογένειά του .
  • Συνεργεί με τον μαθητή στην ανακάλυψη των ικανοτήτων του σώματός του, καθώς και στην διεύρυνση της ικανότητάς του για την άμεση συμμετοχή του στις καθημερινές και κοινωνικές δραστηριότητες.
  • Υιοθετεί τεχνικές, οι οποίες θα διευκολύνουν την κίνησή του στο χώρο κατά την εκτέλεση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων, προωθώντας την εμπιστοσύνη στο σώμα του και στις δυνατότητές του (ανάπτυξη των δεξιοτήτων που απαιτούνται για την αυτοεξυπηρέτησή του και την ανεξάρτητη συμμετοχή του στην κοινωνική ζωή).
  • Συνεργάζεται με συναφείς ειδικότητες (εργοθεραπευτές, εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής και λοιπό ειδικό και βοηθητικό εκπαιδευτικό προσωπικό), αλλά και εξωσχολικούς φορείς που εμπλέκονται στη θεραπεία του μαθητή (παιδίατρο, νευρολόγο,φυσικοθεραπευτή,παιδοψυχίατρο, κτλ) για την άρτια επίτευξη των στόχων που έχει θέσει.
  • Ενημερώνει τους γονείς για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μαθητή και τους γνωστοποιεί τις κινητικές του ικανότητες και δυνατότητες για την ουσιαστικότερη κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών του, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο.
    • Συμμετέχει σε προγράμματα βιωματικής προσέγγισης γονέων και μαθητών με σκοπό τη διευκόλυνσή τους στην κινητική δραστηριότητα του μαθητή ώστε να βελτιώνεται η κινητική του συμμετοχή και ταυτόχρονα να αλληλεπιδρά πιο δημιουργικά στο περιβάλλον όπου και να βρίσκεται.

Για την ουσιαστική επίτευξη του σκοπού χρησιμοποιεί:

  • ειδικές μεθόδους , σύγχρονα μέσα και εξειδικευμένο εξοπλισμό σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο.

Σαμαντά Κανέλλα

Φυσικοθεραπεύτρια

 


Εκπαιδευτικός Μουσικής


Η κατάλληλη χρήση της μουσικής και των μουσικών στοιχείων με τη βοήθεια των ανάλογων εκπαιδευτικών μεθόδων, οδηγεί στην υποστήριξη, βελτίωση ή αποκατάσταση της διανοητικής, φυσικής, συναισθηματικής και πνευματικής υγείας. Αυτή η χρήση της μουσικής δεν στοχεύει τόσο στο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα όσο στο εκπαιδευτικό - θεραπευτικό. Τόσο οι Πυθαγόρειοι όσο και ο Αριστοτέλης αναγνώριζαν τις θετικές επιδράσεις που ασκεί η μουσική στον ψυχικό κόσμο, αλλά και ο Όμηρος ακόμη μας πληροφορεί για τη χρήση της μουσικής στη ίαση τραυμάτων. Στον 20ο αιώνα αναγνωρίστηκε και επιστημονικά ότι η μουσική μέσα από τις δημιουργικές, δομικές και συναισθηματικές της ιδιότητες μπορεί να αντιμετωπίσει σωρεία ψυχικών και νοητικών παθήσεων ενώ αποτελεί ένα χρηστικότατο εργαλείο για την κοινωνική ένταξη συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων. Εδώ και αρκετά χρόνια έχουν διευρυνθεί οι εφαρμογές της και σε άτομα με:

  1. 1.Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (φάσμα αυτισμού),
  2. 2.Νοητική Υστέρηση
  3. 3.Κινητικές δυσκολίες,
  4. 4.Μαθησιακές δυσκολίες
  5. 5.Ψυχιατρικές ασθένειες,
  6. 6.Ψυχολογικά προβλήματα,
  7. 7.Περιόδους αλλαγών και έντασης,
  8. 8.Συναισθηματικές διαταραχές και
  9. 9.Νευρολογικές παθήσεις.

Έχοντας επομένως ως γνώμονα ότι η μουσική, και πιο συγκεκριμένα η επαφή με τη μελωδία και το ρυθμό, συμβάλλει τόσο στη χαλάρωση ? ηρεμία, όσο και στην καλύτερη λειτουργικότητα του παιδιού στο χώρο, εφαρμόζεται, όχι απλά ως βοηθητικό μέσο επίτευξης των εκπαιδευτικών μας στόχων αλλά και ως βασικό εργαλείο ανάπτυξης της κοινωνικοποίησης και της γενικότερης εξέλιξης των μαθητών μας, στηριζόμενοι πάντα στις εξατομικευμένες ανάγκες αυτών.

                Οι στόχοι του μαθήματος της Μουσικής στο Ειδικό Σχολείο είναι:

-          Βελτίωση του συναισθήματος και της συγκέντρωσης των μαθητών.

-          Ψυχική και σωματική χαλάρωση των μαθητών μέσα από μουσικοκινητικές ασκήσεις και ακρόαση επιλεγμένων μουσικών κομματιών.

-          Συνεργασία με τη Λογοθεραπεύτρια του σχολείου μας μέσω συνδυαστικών εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που προάγουν την ηρεμία του παιδιού με στόχο να οδηγηθεί αβίαστα στην παραγωγή λόγου και ομιλίας.

-          Κοινωνικοποίηση των μαθητών μέσα από την αλληλεπίδρασή τους σε ομάδες με κοινές δραστηριότητες («μαθαίνω να επικοινωνώ, να συγκεντρώνομαι, να περιμένω τη σειρά μου, να συμμετέχω ενεργά στην ομάδα των συμμαθητών μου») με τη συνεργασία του προσωπικού του σχολείου (Εκπαιδευτικό - Ειδικό Εκπαιδευτικό προσωπικό - Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό).

-          Διοργάνωση εκδηλώσεων («μαθαίνω να τραγουδώ, να συνοδεύω ρυθμικά, να παίζω μουσική»).

-          Ανακάλυψη δεξιοτήτων των παιδιών μέσα από το μάθημα της μουσικής και ενίσχυση και εμπλουτισμός αυτών.

Το πρόγραμμα της μουσικής εφαρμόζεται καθημερινά σε ομαδικό ή ατομικό επίπεδο, βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και των αναγκών των μαθητών μας.

Βασιλοπούλου Βασιλική

Αναπληρώτρια Εκπ. Μουσικής



Ειδικό βοηθητικό προσωπικό ή βοηθοί εκπαίδευσης.

 

Για την παράλληλη εκπαίδευση σε θέματα κοινωνικής προσαρμογής, αυτόνομης διαβίωσης και δημιουργικών δραστηριοτήτων καθώς και για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων, των μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα γενικά σχολεία προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ΕΑΕ, ή που φοιτούν σε ΣΜΕΑΕ, προσλαμβάνεται ειδικό βοηθητικό προσωπικό (ΕΒΠ).

Το ΕΒΠ ασκεί βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα και καθήκοντα φροντίδας των μαθητών. Συμμετέχει ισότιμα στο σύλλογο διδασκόντων και συνεργάζεται με όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετεί.

Επικοινωνεί με τους γονείς, ενημερώνοντάς τους για θέματα που άπτονται της ειδικότητας του και τους προτείνει τρόπους στήριξης αντίστοιχους με αυτούς που εφαρμόζονται στο σχολείο.

Κατσαμπάνη Καλλιόπη

Βοηθός Εκπ/σης

 

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων