ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟΥ ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΜΕΑΕ
Η παρούσα πρόταση αφορά σε επτά Ομάδες Εντύπων τα οποία και επισυνάπτοντα:
Ι. Έντυπο Α. Καθημερινό Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολείου
Σκοπός: Εμφανίζει το ωράριο λειτουργίας του σχολείου και διευκρινίζει τυχόν αλλαγές που έχουν γίνει σε σχέση με το προτεινόμενο από τη νομοθεσία.
Συμπληρώνεται ένα έντυπο.
ΙI. Έντυπο Β. Ονοματεπώνυμο και Διδακτικό Ωράριο Προσωπικού
Σκοπός: Εμφανίζει στοιχεία σχετικά με το διδακτικό ωράριο του προσωπικού.
Συμπληρώνεται ένα έντυπο για το σύνολο του σχολείου.
ΙΙΙ. Έντυπα Γ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τμήματος
Σκοπός: Το συγκεκριμένο, είναι το βασικό έντυπο. Εμφανίζει την εικόνα του κάθε τμήματος και κάθε μαθητή ξεχωριστά.
Συμπληρώνεται ένα έντυπο για κάθε σχολικό τμήμα.
IV. Έντυπα Δ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Προσωπικού
Σκοπός: Είναι συμπληρωματικό του Εντύπου Γ. Εμφανίζει το πρόγραμμα μόνο όσων Εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν εμφανίζει το Έντυπο Γ.
Συμπληρώνεται ένα για κάθε Εκπαιδευτικό που για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι υπεύθυνος τμήματος, για τους Εκπαιδευτικούς Ειδικοτήτων (π.χ. Γυμναστή, Μουσικό), για κάθε Ειδικό Εκπαιδευτικό ( π.χ. Ψυχολόγο, Κοινωνικό Λειτουργό) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό του σχολείου.
V. Έντυπο Ε. Συγκεντρωτικό Κενών Προσωπικού
Σκοπός: Εμφανίζει συγκεντρωτικά το χρονικό σημείο που πραγματοποιούνται κενά σε διδακτικές ώρες.
Συμπληρώνεται ένα έντυπο για το σύνολο του σχολείου.
VΙ. Έντυπο ΣΤ. Εφημερίες Προσωπικού
Σκοπός: Εμφανίζει το σύνολο της διαδικασίας των εφημεριών του σχολείου. Απαντά στις ερωτήσεις ποιοί, πότε, πού κάνουν εφημερία ή ποιοί δεν κάνουν και για ποιο λόγο.
Συμπληρώνεται ένα έντυπο για το σύνολο του σχολείου.
VΙΙ. Έντυπο Ζ. Διαχείριση Απουσιών Προσωπικού
Σκοπός: Δηλώνει τον τρόπο διαχείρισης σε περίπτωση απουσίας μέλους του προσωπικού που έχει ευθύνη τμήματος για κάποιες διδακτικές ώρες.
Συμπληρώνεται ένα έντυπο για το σύνολο του σχολείου.
Διαδικασία:
Προτείνεται αρχικά να συμπληρωθεί το Α και Β Έντυπο ώστε να υπάρχει άποψη σχετικά με το διδακτικό ωράριο του συνόλου του προσωπικού. Κατόπιν καθορίζεται το πρόγραμμα των Τμημάτων (Γ Έντυπο) και ταυτόχρονα το Δ Έντυπο. Καταγράφονται τα κενά του προσωπικού (Ε Έντυπο). Τέλος, σε Πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων καθορίζονται οι Εφημερίες, η Διαχείριση απουσιών του Προσωπικού και καταγράφονται στο ΣΤ και Ζ Έντυπο αντιστοίχως.
Το σύνολο των Εντύπων του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος ΣΜΕΑΕ, υπογράφεται από τους συμμετέχοντες και σφραγίζεται. Κατόπιν, με ευθύνη του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της ΣΜΕΑΕ, υποβάλλεται σε τρία αντίτυπα προς θεώρηση στο Σχολικό Σύμβουλο.
Επιπλέον, με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου, αντίγραφο του συνόλου του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος βρίσκεται διαρκώς, αναρτημένο ή σε ντοσιέ στο γραφείο διδασκόντων του σχολείου.
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
Α? ΕΝΤΥΠΟ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ |
Στο ωρολόγιο πρόγραμμα δεν έχουν δημιουργηθεί αλλαγές Ή Στο ωρολόγιο πρόγραμμα έχουν επέλθει οι εξής αλλαγές: 1. 2. 3. ? Αιτία:
|
||
08:00-08:10 |
10? |
Υποδοχή μαθητών |
|
08:10-08:55 |
45? |
α? διδακτική ώρα |
|
08:55-09:40 |
45? |
β? διδακτική ώρα |
|
09:40-10:00 |
20? |
Διάλειμμα |
|
10:00-10:45 |
45? |
γ? διδακτική ώρα |
|
10:45-11:30 |
45? |
δ? διδακτική ώρα |
|
11:30-11:45 |
15? |
Διάλειμμα |
|
11:45-12:25 |
40? |
δ? διδακτική ώρα |
|
12:25 |
|
Αποχώρηση μαθητών |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ο Διευθυντής |
Θεωρήθηκε, ο Σχολικός Σύμβουλος |
|
|
|
|
|
|
?????.. |
Αδριανός Γ. Μουταβελής |
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ Β ΕΝΤΥΠΟ: ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ |
||||||||
|
|
|||||||
α/α |
ΚΩΔ |
ΕΙΔ |
ΕΤΗ ΥΠ. |
Υποχρεούται |
Διδάσκει |
|||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ο Διευθυντής |
|
|
Θεωρήθηκε, ο Σχολικός Σύμβουλος |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
?????.. |
|
|
Αδριανός Γ. Μουταβελής |
|||
|
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ΩΡΕΣ |
ΔΕΥΤΕΡΑ |
|
|
ΤΡΙΤΗ |
|
|
ΤΕΤΑΡΤΗ |
|
|
ΠΕΜΠΤΗ |
|
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1η |
|
Γλώσσα |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
08:10- |
2ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
4ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
5ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
6ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2η |
1ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
2ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
5ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
6ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3η |
Γ1 |
Γυμναστική |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
2ος μαθητής |
Γ1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3ος μαθητής |
Γ1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4ος μαθητής |
Γ1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
5ος μαθητής |
Γ1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
6ος μαθητής |
Γ1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4η |
1ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
2ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
5ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
6ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5η |
1ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
2ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
5ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
6ος μαθητής |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Ο/Η Εκπαιδευτικός έχει ?? έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας και υποχρεούται σε διδακτικό ωράριο ??.. ωρών εβδομαδιαίως |
Συνεργασία με τους γονείς κάθε ? |
||||||||||||||||
|
Ο Εκπαιδευτικός |
|
|
|
|
|
Ο Διευθυντής |
|
|
|
|
|
Θεωρήθηκε, ο Σχ. Σύμβουλος |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Αδριανός Γ. Μουταβελής |
|||||||||||||||||
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ |
|||||
|
|
|
|
|
|
ΩΡΕΣ |
ΔΕΥΤΕΡΑ |
ΤΡΙΤΗ |
ΤΕΤΑΡΤΗ |
ΠΕΜΠΤΗ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
|
|
|
|
|
|
1η 08:10- |
|
|
|
|
|
2η ?. |
Αντώνης Καλός (ΠΕ 23) Ιωάννης Δημητρίου (ΠΕ 71) |
|
|
|
|
3η ?. |
|
|
|
|
|
4η ?.. |
|
|
|
|
|
5η ?? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ο Διευθυντής |
|
Θεωρήθηκε, ο Σχ. Σύμβουλος |
|
|
|
??????????? |
|
Αδριανός Γ. Μουταβελής |
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ Ζ ΕΝΤΥΠΟ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ |
|||||
|
|
|
|
|
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΠΟ ΜΑΘΗΤΩΝ |
Α? ΕΠΙΛΟΓΗ |
Β? ΕΠΙΛΟΓΗ |
Γ? ΕΠΙΛΟΓΗ |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Με βάση την ?. Πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων, σε περίπτωση απουσίας μέλος του προσωπικού και όταν υφίσταται περίπτωση κενού εκπαιδευτικού, οι μαθητές του τμήματος κατανέμονται με την ανωτέρω σειρά σε αντίστοιχα τμήματα. Σε περίπτωση απουσίας όπου δεν διαταράσσεται κενό προσωπικού, ο μαθητής παραμένει στο τμήμα του. Για την ενημέρωση του προσωπικού καθώς και την κατανομή των μαθητών υπεύθυνος ορίζεται ο/η Υποδιευθυντής, ο οποίος ενημερώνεται από τον Διευθυντή για την απουσία. |
|||||
Ο Διευθυντής |
Θεωρήθηκε, ο Σχ. Σύμβουλος |
||||
??????????? |
Αδριανός Γ. Μουταβελής |
||||
Αναγράφονται με σειρά:
ο Διευθυντής, Υποδιευθυντής, οι Εκπαιδευτικοί, οι Εκπαιδευτικοί Ειδικοτήτων, το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
Αφορά στο διδακτικό ωράριο για Εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ωράριο εργασίας για ΕΒΠ που υποχρεούται ανάλογα με τα έτη υπηρεσίας και τη θέση ευθύνης.
Αφορά στο διδακτικό ωράριο για Εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ωράριο εργασίας για ΕΒΠ που πραγματοποιείται.
Κωδικός δίνεται μόνο σε Εκπαιδευτικό που αναλαμβάνει διδακτικές ώρες σε μαθητές άλλου τμήματος ώστε αυτό να φαίνεται στο Γ Έντυπο, επίσης, στο ΕΕΠ και ΕΒΠ.
Επιπλέον, δίνεται κωδικός σχετικός με την ειδικότητά του (π.χ. Ψ1 για τον πρώτο ψυχολόγο, Ψ2 για το δεύτερο)
Παράδειγμα
Κωδικός
Ψ1
Ονοματεπώνυμο
Γιώργος Ιωάννου
Ειδικότητα
ΠΕ23
Έτη Υπηρεσίας
21
Υποχρεούται Ώρες
21
Διδάσκει Ώρες
21
Αναγράφεται
Γ ΕΝΤΥΠΟ 1 ή 2?(ανάλογα με τα Τμήματα της ΣΜΕΑΕ). Αναγράφεται η Ονομασία του Τμήματος (π.χ. Κ1)
Για παράδειγμα:
Γ ΕΝΤΥΠΟ 1 ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Κ1 ΤΜΗΜΤΑΤΟΣ
Αναγράφεται το Ονοματεπώνυμο του υπεύθυνου εκπαιδευτικού του τμήματος και η ειδικότητά του
Παράδειγμα:
Ειρήνη Γεωργίου Δασκάλα
Αναγράφονται ολογράφως το σύνολο των ονομάτων των μαθητών του τμήματος. Σε περίπτωση που δεν χωρά το ονοματεπώνυμο προτείνεται να γραφεί μόνο το αρχικό από το όνομα. Σε περίπτωση επιπλέον μαθητών αυξάνονται οι γραμμές του πίνακα.
Παράδειγμα
Δημήτρης Γεωργίου
Σωτήρης Αντωνιάδης
Α. Παπαδιαμαντόπουλος
Αναγράφεται η διάρκεια της διδακτικής ώρας
Αναγράφεται το Ειδικό Εκπαιδευτικό (π.χ Ψυχολόγος) ή Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) ή ο Εκπαιδευτικός Ειδικότητας (π.χ. Γυμναστής, Μουσικός) ή Στέλεχος (π.χ. Διευθυντής) που ασχολείται με το συγκεκριμένο μαθητή τη συγκεκριμένη διδακτική ώρα
Αναγράφεται το διδακτικό αντικείμενο της συγκεκριμένης διδακτικής ώρας
Στην περίπτωση που ΟΛΟΙ οι μαθητές βρίσκονται με άλλον εκπαιδευτικό «σκιάζονται» τα ονόματά τους ώστε εύκολα να σηματοδοτείται πιθανό κενό του εκπαιδευτικού ή απασχόλησή του σε άλλο τμήμα
[A13]Αναγράφεται το Ονοματεπώνυμο του Εκπαιδευτικού
Αναγράφεται
Δ ΕΝΤΥΠΟ 1 ή 2?(ανάλογα με το προσωπικό της ΣΜΕΑΕ). Αναγράφεται ο κωδικός του Εκπαιδευτικού ή ΕΠΠ ή ΕΒΠ όπως αυτός αναφέρεται στο Β ΕΝΤΥΠΟ
Για παράδειγμα:
Δ ΕΝΤΥΠΟ 3 ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛ1
Αναγράφεται η διάρκεια της διδακτικής ώρας
Αναγράφεται το αντικείμενο ασχολίας, καθώς και εναλλακτικές επιλογές.
Στην περίπτωση ασχολίας με το σύνολο του τμήματος αναγράφεται ο κωδικός του τμήματος (π.χ. Κ1). Σε άλλη περίπτωση αναγράφονται ολογράφως τα ονόματα των μαθητών
Αναγράφεται ΚΕΝΟ και «σκιάζεται» το κελί του πίνακα.
Αναγράφεται η Ειδικότητα (π.χ. Ψυχολόγος)
Αναγράφεται η ειδικότητα (π.χ. Η Δασκάλα, Ο Κοινωνικός Λειτουργός) το Ονοματεπώνυμο και υπογράφεται
Αναγράφονται συγκεντρωτικά τα κενά του συνόλου του προσωπικού του σχολείου
Αναγράφεται η διάρκεια της διδακτικής ώρας
Για κάθε διδακτική ώρα αναγράφεται ποιος από το προσωπικό του σχολείου έχει κενό. Δίνεται όνομα και ειδικότητα.
Για παράδειγμα:
Αντώνης Καλός (ΠΕ 23)
Ιωάννης Δημητρίου (ΠΕ 71)
Παράδειγμα:
Α. Γιώργος Ιωάννου (ΠΕ 71)
Β. Ιωάννης Γεωργίου (ΠΕ 23)
Γ. Μαρία Αντωνίου (ΠΕ 70)
Τα γράμματα Α,Β,Γ, αντιστοιχούν στις περιοχές ευθύνης που πιθανόν ορίσει ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι οποίες περιγράφονται παρακάτω. Οι περιοχές αυτές μπορούν να οριστούν με κυκλικότητα.
Παράδειγμα:
Ονοματεπώνυμο/Ειδικότητα
Γιώργος Ιωάννου (ΠΕ 71)
Αιτιολογία
Υποδιευθυντής
Διοικητική Πράξη:
12/2011 Πράξη ΠΥΣΠΕ
Αναγράφεται ο κωδικός του Τμήματος, το Όνομα και το Επώνυμο του υπεύθυνου εκπαιδευτικού της τάξης
Αναγράφεται ο κωδικός του τμήματος και το Ονοματεπώνυμο του υπεύθυνου εκπαιδευτικού.
Παράδειγμα:
Κ1 Αντωνία Δημητρίου
Αυτό σημαίνει ότι ο μαθητής θα πάει ως πρώτη επιλογή στο συγκεκριμένο τμήμα της Αντωνίας Δημητρίου
Εάν, για κάποιους λόγους αυτό δεν είναι εφικτό, π.χ. περίπτωση απουσίας και της συγκεκριμένης [A32]εκπαιδευτικού ακολουθείται η Β? Επιλογή.
{edocs}pps/bat3.wav,600,300,link{/edocs}